loading...
اندروید,بازی اندروید,مسنجر اندروید,برنامه اندروید
admin بازدید : 7636 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (15)

ابتدا میتوانید این مسنجر را از لینک زیر دانلود نمایید.

http://hike.rzb.ir/post/48/messenger-link-for-android.html

 

بعد از دانلود نرم افزار لینک مراحل زیر را انجام دهید.

گزینه New User را انتخاب کنید در اینجا دو حالت برای ساخت حساب وجود دارد 

Register With Email: ساخت حساب با استفاده از ایمیل شما

Register With Mobile: ساخت حساب با استفاده از شماره تلفن شما 

مسنجر لینک اندروید مسنجر link اندروید لینک مسنجر

که با استفاده از هر کدام که دوست داشتین میتونید حساب ایجاد کنید 

بعد از ساخت حساب باید نام نمایشی جنسیت و تاریخ تولد خودتون را وارد کنید  و گزینه Next را انتخاب کنید 

در مرحله بعد باید تصویری برای پروفایل خود انتخاب کنید و سپس انتخاب گزینه Next 

مسنجر لینک برای اندروید مسنجر شبیه ویچت ،آموزش کامل مسنجر لینک

خب شما وارد برنامه شدین و حساب کاربری شما ساخته شده.

وارد قسمت Settings شده و تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید 

LINK ID: ایدی برای خود وارد کنید 

Password: در این قسمت میتونید رمز حساب خودتون را ویرایش کنید تغییر دهید

Phone Number: وارد کردن شماره تلفن خود در برنامه 

Blocklist: لیست افراد بلاک شده 

Privacy: در این قسمت میتونید نمایش موقعیت خود را غییر فعال کنید

و ...

مسنجر لینک link

ساخت گروه 

برای ساختن گروه وارد قسمت Messages شده و بالای صفحه سمت راست ایکن  را انتخاب کنید 

 و لیست افراد گروه را انتخاب کنید 

مسنجر لینک برای اندروید

گذاشتن پست 

برای گذاشتن پست جدید یا دیدن پست های دیگران در برنامه به قسمت Moments رفته و از بلای صفحه ایکن +++ را انتخاب کنید 

متن مورد نظر را وارد کنید و برای ارسال شدن پست گزینه Send را انتخاب کنید 

برای حذف هم ایکن مشخص شده در عکس را انتخاب کنید 

مسنجر لینک

اضافه کردن دوستان

برای اضافه کردن دوست جدید به قسمت Nearby رفته که لیست افراد بر اساس فاصله نمایش داده میشه که میتونید اد کنید یا چت کنید 

مسنجر لینک تبلت مسنجر لینک

رفتن به گروه چت

برای رفتن به گرو های چت در قسمت  Nearby سپس قسمت Communities Nearby لیست گروهای چت هست که میتونید انتخاب کنید و وارد بشین

برای دیدن لیست کامل گزینه Communities Nearby را انتخاب کنید 

مسنجر لینک آموزش مسنجر لینک آموزش نصب مسنجر لینک

منبع:forum.barato.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1394/08/15 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

برای درست کردن اکانت از فیلترشکن استفاده کنید

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1394/04/19 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان عزیزم زیاد خودتونو به زحمت نیندازید این مسنجر مسدود شده است

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1394/01/21 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

بابا انقدر سوال نکنید اینا مطلب رو از یه جا کپی می کنن تو سایتشون اطلاعاتی ندارن که بخوان جواب شما رو بدن . اینا فقط کپی کاری می کنن
پاسخ : شما درست میفرمایید دوست عزیز.
فقط اینو بدونید چون تعداد سوالها زیاد هست فرصت نیست به همه جواب بدیم.
با تشکر

این نظر توسط عباس در تاریخ 1394/01/20 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

من برنامه حذف کردم دوباره نصب کردم پسوردمو فراموش کردم هیج جوری نمیتونم وارد بشم لطفا راهنمایی کنید

این نظر توسط nasim در تاریخ 1394/01/20 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

چراکدش نميادبرام

این نظر توسط هادی حصاری در تاریخ 1394/01/08 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

سلام من هرکاری میکنم چد برام ارسال نمیشه لطفا راهنمایی کنیید

این نظر توسط هادی حصاری در تاریخ 1394/01/08 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

سلام من‌هر کاری میکنم‌نمیتونم بر نامه را نصب کنم یعنی کد برام ارسال نمیشه لطفا راهنمایی کنید

این نظر توسط سام در تاریخ 1394/01/04 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

جواب دوستان، لطفا بدین.
دقیقا منم همنون سوال دارم
ک چرا با اینکه دانلود شده، نصب نمیشه
البته با توجه ب اینکه قبلنا عضو بودم اما حذفش کردم.

این نظر توسط امامی در تاریخ 1393/12/29 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من نه میتونم لاگین شوم نه میذاره جدید ثبت نام کنم. لطفا کمکم کنید

این نظر توسط امامی در تاریخ 1393/12/28 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

با سلام
لینک من از کار افتاده و اصلا لاگین نمی شود.
لطفا راهنماییم کنید
با تشکر


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
برنامه اندروید،آموزش زبان انگلیسی،مسنجر،سیمبیان،آیفون،اپل،آیپد،جاوا،ویندوز فون،همراه اول،پیامرسان،برنامه مسنجر،ایرانسل،نرم افزار آندروید،نرم افزار مسنجر،مسنجر گوشی،مسنجر سیستم عامل،برنامه،برنامه اندروید،ایرانسل،همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,766
  • بازدید ماه : 4,170
  • بازدید سال : 26,344
  • بازدید کلی : 1,825,528