loading...
اندروید,بازی اندروید,مسنجر اندروید,برنامه اندروید
admin بازدید : 179726 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (241)

در این پست قصد داریم  آموزش نصب مسنجر واتس آپ(whatsApp) را بر روی کامپیوتر یا لپتاپ به صورت کامل و جامع شرح دهیم. با استفاده از این آموزش شما میتوانید به راحتی همه برنامه های سیستم عامل اندروید را بر روی رایانه خود نصب،اجرا و مورد استفاده قرار دهید.

بدون مقدمه چینی میریم سر اصل مطلب:

برای اینکه بتوانید برنامه ها و بازیهای سیستم عامل اندروید را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

ابتدا باید نرم افزار شبیه ساز اندروید را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید تا بتوانید به راحتی برنامه های اندروید را در کامپیوتر خود استفاده کنید.

پس ابتدا نرم افزار بلواستک(BlueStacks) را از لینک زیر دانلود نمایید. بعد از کلیک بر روی لینک زیر در صفحه باز شده بر روی دکمه دانلود رایگان کلیک کنید و باید بر حسب ثانیه ای که نشان داده منتظر بمانید تا لینک دانلود نمایان شود و بر روی دکمه create download link کلیک کنید تا لینک مستقیم دانلود نمایش داده شود و نرم افزار را دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار بلواستک

بعد از دانلود این نرم افزار آنرا اجرا کنید و بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

نکته: نصب این نرم افزار خیلی راحت هست فقط کافیست بعد از اجرای فایل نصبی بر روی next کلیک کنید تا مراحل نصب به پایان برسد.

بعد از راه اندازی برنامه بلواستک باید مسنجر واتس آپ اندروید را دانلود نمایید. از لینک زیر میتوانید با لینک مستقیم واتس اپ را دانلود نمایید.

دانلود فایل نصبی واتس اپ اندروید

بعد از دانلود واتس آپ فایل نصبی آن را اجرا کرده و منتظر بمانید تا به صورت اتوماتیک واتس آپ بر روی نرم افزار بلو استک نصب شود سپس برنامه بلو استک را در کامپیوتر خود اجرا کرده . اکنون میبینید محیط این نرم افزا شبیه صفحه تبلت میباشد و هم اکنون میتوانید آیکن مسنجر واتس آپ را در برنامه بلو استک مشاهده فرمایید. فقط کافیست روی آیکن واتس آپ در برنامه بلواستک کلیک کرده و مراحل فعال سازی و تایید شماره تلفن همراهتان را انجام دهید. 

لطفا در صورت هرگونه مشکل یا سوالی از طریق باکس نظرات در پایین همین صفحه به ما اطلاع دهید تا پاسخگوی شما دوستان گرامی باشیم.

 

برای فارسی نوشتن در برنامه بلواستک از لینک زیر میتوانید استفاده کنید کیبرد فارسی را دانلود نمایید.

http://hike.rzb.ir/post/192/persion-type-to-bluestacks.html

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط atoosa در تاریخ 1394/02/08 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

من نمییتونم با واتس آپ تو بلو استیکس voic بفرستم شکلک(( میشه بگین چجوری میتونم؟!؟!
voce ضبط میشه send نمیشه شکلک(((

این نظر توسط z در تاریخ 1394/02/08 و 2:05 دقیقه ارسال شده است

سلام .من وقتی بلوستیک و اجرا میکنم همش در حال لود کردنه و صفحه اصلی برام باز نمیشه باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام. باید سخت افزار بالایی داشته باشید و سیستم عاملتون آپدیت باشه.

این نظر توسط عارفه در تاریخ 1394/02/07 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید من وقتی میخوام نصب بکنم پیام میده به 2 گیگابایت فضا خالی نیاز دارید در صورتی که من 5گیگابایت فضا خالی دارم؟مشکل از چیه؟
متشکرم
پاسخ : سلام. حافظه رم سیستمتون چند هست؟

این نظر توسط arman در تاریخ 1394/02/07 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلام من توی بلواستک واتس اپ رو سرچ میکنم بعد میزنم روی برنامه این ارور رو میده market not found.search web for installation recipe? بعد میزنم ok بلو استک رو میبنده؟ الانم دگه بازش نمیکنه :/
پاسخ : سلام. باید فایل نصبی واتساپ را دانلود و نصب کنید.

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/02/07 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

سلام خداقوت
برای راه اندازی وات ساپ روی لپ تاب شماره موبایل جدیدی را وارد میکنم که تازه گرفتم و در گوشی موبایل قرار ندادم و در سیمکارت ریدر یا همون مودم یواس بی گذاشتم ولی فعال نمیشود میشه بفرمایید چه کنم؟
پاسخ : سلام. سیمکارت رو روی گوشیتون بزارید اگه فعال بود و بدون مشکل قابل استفاده بود. برنامه واتساپ رو در بلواستک اجرا کنید و جهت ثبت شمارتون اقدام کنید.

این نظر توسط السا در تاریخ 1394/02/06 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

سلام
من داخل لینکی که با آبی نوشتید: بلواستک رفتم.
ولی اصلا چیزی به نام دانلود رایگان نبود!
یه صفحه باز میشه که یه پسر با موهای زرد هست
دوتا دایره نوشته دانلود پرسرعت،اون یکی هم نوشته دانلود کم سرعت.هرکدوم که میزنم،نمیدونم میگه ثبت نام کن چیکار کن.همین چرت و پرتا!!!!
پایین ترشم نوشته اکانت ویژه و اکانت اینطوری و اکانت اونطوری!!!!
چیکار کنم؟؟؟؟چی بزنم؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام. بر روی دانلود کم سرعت کلیک کنید و در صفحه باز شده باید حدودا یک دقیقه ای منتظر بمانید تا لینک دانلود براتون فعال بشه بعد بر روی لینک دانلود فایل کلیک کنید تا شروع به دانلود کنه.

این نظر توسط نسیم در تاریخ 1394/02/05 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

من بلواستیک و واتس آپو نصب کردم چجوری میتونم کانتکتامو وارد کنم.اصلا گزینه نیو کانتکت نداره چیکار کنم؟
پاسخ : سلام. میتونید مخاطبین گوشیتون رو به سیستم انتقال بدید

این نظر توسط fafa در تاریخ 1394/02/05 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام من بلواستیک رو داشتم دان میکردم که واسم ارور داد در مورد کارت گرافیک. چطور میتونم کارت گرافیک رو آپدیت کنم کجا باید برم ممنون از کمکتوووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام. مدل کارت گرافیکتون رو در گوگل جستجو کنید

این نظر توسط eli در تاریخ 1394/02/05 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

salam mn dotaro nsb krdm vali whatsappo miam baz mikonm fght bluestack baz mishe,chika konm??modiiiir javab bede lotfn

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/02/04 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

درود-برنامه بلو رو نصب کردم باز هم میشه یعنی فضای تبلت شبیه سازی میشه ولی موقعی که واتس آپ رو می خوام بزنم باز نمیشه نه توی همون فضا و نه خود برنامه به صورت جداگانه
پاسخ : فایل نصبی واتساپ رو با برنامه بلواستک اجرا کنید تا نصب بشه سپس در بلواستک واتساپ رو اجرا کنید


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...24 25 صفحه بعد
درباره ما
برنامه اندروید،آموزش زبان انگلیسی،مسنجر،سیمبیان،آیفون،اپل،آیپد،جاوا،ویندوز فون،همراه اول،پیامرسان،برنامه مسنجر،ایرانسل،نرم افزار آندروید،نرم افزار مسنجر،مسنجر گوشی،مسنجر سیستم عامل،برنامه،برنامه اندروید،ایرانسل،همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,907
  • بازدید ماه : 4,311
  • بازدید سال : 26,485
  • بازدید کلی : 1,825,669