loading...
اندروید,بازی اندروید,مسنجر اندروید,برنامه اندروید
admin بازدید : 40585 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (40)

مسنجر واتس اپ بهترین برنامه گوشی های همراه در زمینه ارتباطات  ارسال پیام  بهترین عنوانی است که می توان برای این برنامه به کار برد. با این برنامه قطعا با SMS های معمولی خداحافظی می کنید ! پشتیبانی این برنامه از بسیاری از گوشی هایکی از بزرگترین مزیت های آن است.با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید با دوستانتان پیام متن ، عکس ، صدا، تصویر ارسال کنید و در هزینه خود بیش از 100 برابر صرفه جویی کنید!

و اما هم اکنون ما برای شما جدیدترین نسخه این نرم افزار را برای گوشیهای جاوا و سیمبیان سری 40 آماده کرده ایم که میتوانید در ادامه مطلب آن را دانلود کنید.

admin بازدید : 1419 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

برنامه هایک نام یک مسنجر جدید برای تلفنهای هراه است که به قول سایت سازنده برای همه ی سیستم عامل های موبایل همچون: اندروید,سیمبیان, اپل,جاوا و ویندوز فون ساخته شده است و کاربران میتوانند این مسنجر را بر روی گوشی های خود نصب کرده و استفاده کنند. در ادامه مطلب میتوانید جدیدترین نسخه این مسنجر را برای گوشیهای سیمبیان سری 60 دانلود نمایید.

admin بازدید : 11159 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

در این پست نسخه جدید واتس آپ را برای سیستم  سیمبیان قرار داده ایم.کاربرانی که مشکل ورژن قدیمی Verstion too old error را برای whatsapp روی تلفن خود داشتند با نصب این نسخه  Whatsapp symbian  مشکل حل می شود و برنامه واتس آپ بدون مشکل اجرا میشود.

admin بازدید : 3882 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (2)

مسنجر لاین جزو محبوبترین مسنجرهای موجو میباشد که برای انواع سیستم عاملها ارائه شده است. این مسنجر جایگزین مناسبی برای برنامه مسنجر وی چت میباشد.این نسخه برای کاربرانی که گوشی جاوا و سیمبیان (نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و …) دارند باشد. نرم افزار LINE همانند تمامی برنامه های مسنجر چت موبایل قابلیت ارسال متن و چت با دوستان را فراهم می کند و نیز قابلیت تماس صوتی و مکالمه ویدیویی Video call را فراهم می کند. لاین قابل نصب روی گوشی های سیمبیان و جاوا می باشد و دارای استیکرهای متنوع، قابلیت ارسال عکس و فیلم، امکان چت گروهی و قسمت تایم لاین TimeLine شبیه نرم افزار وی چت می باشد که می توانید مطالب را با دوستان به اشتراک بذارید.

 

admin بازدید : 15437 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

همه شما مطمئنا مسنجر محبوب واتس آپ رو میشناسید و امروزه میبینیم که بر روی اکثر گوشیها با سیستم عاملهای مختلف نصب هست و مورد استفاده قرار میگیرد. هم اکنون نسخه جار(jar) این مسنجر محبوب را برای دانلود قرار داده ایم که میتوانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم فایل نصبی این نرم افزار را دانلود نمایید.

admin بازدید : 3235 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (1)

نرم افزار وایبر یکی از محبوبترین نرم افزارهای تماس" target="_blank">تماس صوتی و ارسال پیامهای متنی به دوستان خود می باشد که در این پست نسخه سیمبیان این نرم افزار را برای دانلود قرار داده ایم.

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 1484 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

در این پست نسخه جدید واتس آپ WhatsApp 2.11.609 برای سیستم عامل سیمبیان سری 60 را برای دانلود قرار داده ایم.

برخی از خصوصیات این نرم افزار:
- قابلیت ساخت گروه
- زبان فارسی
- ارسال پیام صوتی و متنی
- قابلیت ارسال عکس و انواع فایل
- قابلیت به اشتارک گذاری مکان
admin بازدید : 1601 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)
نرم افزار مسنجر هایک نام یک برنامه جدید برای انواع سیستم عاملهای موبایل است ساخته شده و کاربران میتوانند این مسنجر را بر روی گوشی های خود نصب کرده و از آن استفاده کنند.
با نصب و راه اندازی این مسنجر قادر خواهی بود هر نوع فایل با هر پسوندی را با دوستان خودتان به اشتراک بزارید. این مسنجر رقیب خوبی برای واتس آپ خواهد بود که از سرعت بسیار خوبی هم برخوردار است.
هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب نسخه سیمبیان سری 60 این مسنجر را دانلود نمایید.
admin بازدید : 1186 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

در این پست نسخه های متعددی از نرم افزار مسنجر واتس آپ را برای سیستم  سیمبیان  سری 40 و 60 و هچنین پکیج کاملی از نسخه های جاوا را برای دانلود قرار داده ایم. 

برای دانلود فایل در یک فایل فشرده لطفا به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 1277 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

مسنجر هایک پلتفرمی شبیه واتس اپ و لاین دارد که مخصوص پیام رسانی و به اشتراک گذاشتن انواع فایل با هر پسوند ،عکس و صدا ،فیلم و ... میباشد.

این بار مسنجر هایک برای سیستم عامل سیمبیان سری 40 را برای دانلود قرار داده ایم.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 1044 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

عرض سلام کاربران گرامی.

 به زودی تمامی نسخه های هایک برای انواع سیستم عاملهای موبایل و کامپیوتر همچون نسخه های جدید آندروید، آیفون ، سیمبیان سری 60 و 40 ، ویندوز فون،بلک بری،ویندوز، جاوا و بادا قرار خواهد گرفت.با ما همراه باشید و وب ما را به یاد داشته باشید .

www.hike.rzb.ir

از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.

درباره ما
برنامه اندروید،آموزش زبان انگلیسی،مسنجر،سیمبیان،آیفون،اپل،آیپد،جاوا،ویندوز فون،همراه اول،پیامرسان،برنامه مسنجر،ایرانسل،نرم افزار آندروید،نرم افزار مسنجر،مسنجر گوشی،مسنجر سیستم عامل،برنامه،برنامه اندروید،ایرانسل،همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,935
  • بازدید ماه : 4,339
  • بازدید سال : 26,513
  • بازدید کلی : 1,825,697