loading...
اندروید,بازی اندروید,مسنجر اندروید,برنامه اندروید
admin بازدید : 1282 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

مسنجر تانگو نسخه جدید برای اندروید,tango android

برنامه تانگو شبیه بقیه برنامه های مسنجر لاین ، وایبر به اینترنت نیاز دارد و

امکاناتی همچون چت ، تماس" target="_blank">تماس صوتی و تصویری و امکان تصویری را دارا می باشد.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:

امکان برقراری تماس با استفاده از شبکه های ۳G, 4G و Wi-Fi – کیفیت بالای صدا و تصویر

امکان تماس صوتی و تصویری گروهی – دارای ابزارهای مختلف برای ویرایش تصاویر و فیلم های ارسالی

 

admin بازدید : 2807 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

مسنجر Hi همان برنامه DiDi می باشد که جدیدا با ظاهری متفاوت و زیبا ارائه شده است.

در نسخه جدید این مسنجر برخی از قابلیتهای ویچت را نیز دارا می باشد.

برخی از ویژگیهای این برنامه:

شباهت بسیار زیاد به برنامه ویچت

ایجاد گروههای مختلف

دارای ارسال پیام صوتی

admin بازدید : 908 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار ooVoo Video Calls وقتی اولین بار برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد به سرعت طرفداران زیادی را به خود جذب کرد .و هم اکنون نسخه اندروید این نرم افزار محبوب منتشر شده که شما کاربران گرامی می توانید در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید، و همچنین می توانید از طریق شبکه های 3G ، 4G و wifi و اتصال اینترنت از کلیه کارکرد های این نرم افزار استفاده نمایید. کلیه خدمات oovoo رایگان می باشد، و یکی دیگر از قابلیتهای  این نرم افزار امکان برگزاری ویدئو کنفراس 5 نفره می باشد که در نوع خود منحصر بفرد و بسیار پرکاربرد میباشد.

دوستان گرامی از انتشار اخبار محرمانه از این گونه نرم افزار های جدا خوداری کنید

admin بازدید : 853 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

با نرم افزار camfrog Video Chat Pro می توانید با میلیون ها نفر در سراسر جهان به صورت تصویری تماس" target="_blank">تماس برقرار کنید . به اتاقهای  مختلف سر بزنید و با افراد جدیدی آشنا شوید، این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای عرضه شده است . با میلیون ها کاربر در ارتباط بوده و دوستان جدیدی برای خود پیدا میکنید. در صورت تمایل این امکان را خواهید داشت تا اتاق های چت را به لیست ها اضافه نموده و با افراد چت کنید. و در پایان لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و کاربر پسند می باشد.

 

admin بازدید : 950 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

با مسنجر جدید Jongla – Instant Messenger از پیام دادن رایگان و ارسال فیلم و تصاویر به دوستان خود نهایت استفاده را ببرید . با این برنامه میتوانید در محیطی کاملا ایمن با دوستان و هم بستگان خود چت رایگان انجام دهید. پیام های صوتی خود را به دوستان ارسال کنید و عکس ها و فیلم های خود را با آنان به اشتراک بگذارید . از وضعیت آنلاین و یا آفلاین بودن دوستان خود اطلاع پیدا کرده و به آن ها پیغام دهید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان شخصی سازی پیام ها اشاره نمود . و در پایان لازم به ذکر است که رابط کاربری این مسنجر فوق العاده زیبا و کاربرپسند می باشد . 

 

admin بازدید : 769 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار Hadu v1.0.1 یک برنامه چت متقابل می باشد که شما می‌توانید در این برنامه را جست و جو کرده دوستان جدید پیدا کنید و برای او پیام بفرستید، اما یک عامل محدود کننده برای برقراری ارتباط وجود دارد که ادامه گفت و گو در این برنامه چت همیشه نیازمند پاسخ از طرف مقابل می باشد. نام کاربری شما در این برنامه یک نام منحصر به فرد است و به همه نشان داده می شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید با افراد جدید آشنا شده و گفت و گو نمایید و یا ارتباط خود را با دوستان و آشنایانتان حفظ نمایید. این نرم افزار یک شبکه ساده شخصی است که زحمت درخواست‌های دوستی را از میان برمی‌دارد. این برنامه بر اساس طبیعت انسان ساخته شده است. هم اکنون در ادامه مطلب نسخه جدید این نرم افزار را میتوانید دانلود نمایید.

admin بازدید : 1050 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

مسنجر جدید و محبوب Flurv Chat به شما کمک میکند تا با استفاده از آن بتوانید افراد جدید را ببینید و با آنها ارتباط داشته باشید و چت نمایید. همچنین میتوانید افراد نزدیک خود را در برنامه مشاهده کنید ، دوستان جدیدی در نزدیک خود و دیگر نقاط جهان پیدا کنید. روزانه میلیون‌ها نفر از طریق این برنامه در حال ارتباط با یکدیگر می باشند.

ویژگی‌ها این برنامه:

افراد مختلف را بر حسب فاصله و یا ویژگی ملاقات کنید

گفت و گو کنید و ببینید چه کسی شما را چک کرده

از به‌روز رسانی‌های مربوط به افراد نزدیکتان آگاه شوید

هدیه ارسال کنید

پروفایل‌ها و عکس‌ها را مرور کنید

admin بازدید : 3993 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (1)

برنامه هانگوت یکی از بهترین و قدرتمندترین مسنجر های موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد که محصولی از شرکت گوگل می باشد و این امکان را می دهد که به چت کردن با دوستان خود بپردازید. این برنامه دقیقا همانند نرم افزارهای واتس آپ و مسنجر فیسبوک می باشد ولی ویژگی های خاص خودش را دارد. مطمئن باشید که اطلاعات و ارتباطات شما تا هر زمان که بخواهید محفوظ خواهند ماند ، و در مراجعات بعدی در دسترش شما خواهد بود.

برخی از ویژگیهای این مسنجر:

* ذخیره ی همه ی اطلاعات برروی داده های ابری برای استفاده در مراجعات بعدی

* دارا بودن وضعیت های آنلاین و آفلاین

* نمایش مجموعه ای از عکس های به اشتراک گذاشته شده

* نمایش تاریخ تماس های ویدیوئی به صورت کامل

* انتخاب Emoji از میان صدها عدد

 

admin بازدید : 651 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (1)

در این پست نسخه جدید مسنجر محبوب هایک را  مخصوص سیستم اندروید برای دانلود قرار داده ایم.

امکانات و قابلیت های مسنجر هایک مخصوص اندروید :

* بخش favorite برای قرار دادن مخاطبین خاص در لیست علاقه مندی

* پشتیبانی کامل از استاتوس برای قرار دادن متن دلخواه خود برروی آیدی

* امکان ایجاد چت های گروهی با تعداد بی نهایت کاربر و دوستان خود

* شامل تعدادی زیادی از استیکرهای واقعا زیبا و شگفت انگیز با امکان دانلود

* ارسال پیام برای دوستان آفلاین و رسیدن به محض انلاین شدن کاربر

* امکان ضمیمه کردن فایل های سنگین تا ۱۰۰ مگابایت به پیام های خود

* به اشتراک گذاری آسان عکس، ویدئو، مخاطبین، پیام ها، مکان و غیره

* رمزگذاری ۱۲۸ بیتی برای پیام های ارسالی و دریافتی برای افزایش امنیت

* پشتیبانی از MOVE TO SD CARD برای نصب برنامه برروی مموری کارت

اپلیکیشن hike messenger با بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان از برترین مسنجرهای اندرویدی به شمار می رود و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران و به عنوان اولین وبسایت ایرانی با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v3.3.5:

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد...

 


admin بازدید : 623 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

برنامه تامبلر  یک شبکه اجتماعی برای سیستم اندروید می باشد . با نصب این نرم افزار قادر هستید از طریق دستگاه تلفن اندرویدخود اقدام به ارسال پست نمایید و هر نوع فایلی را در این شبکه به اشتراک بزارید.

admin بازدید : 1031 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

امروز نسخه جدید مسنجر فیسبوک  Facebook Messenger 13.0.0.3.13 را آماده دانلود کرده ایم ،این مسنجر یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مسنجر برای اندروید است که با آن می توانید به صورت رایگان و آسان با دوستانتان در شبکه اجتماعی فیسبوک چت کنید و  حساب فیسبوک خود را مدیریت کنید.

admin بازدید : 2202 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (1)

امروز نسخه جدید مسنجر بی تالک را آماده دانلود کرده ایم . با این برنامه شما می توانید اطراف خود را مورد بررسی قرار دهید به دوستان جدید پیدا کنید. از دیگر ویژگی این برنامه ارسال پیام, عکس و پیام صوتی رایگان می باشد.هم اکنون نسخه جدید این برنامه را در ادامه مطلب میتوانید دانلود نمایید.

admin بازدید : 911 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

مسنجر جدید اسکوت جایگزین مناسبی برای مسنجر ویچت میباشد که امروزه کاربران زیادی را به خود جذب کرده ، این مسنجر محبوب با دارا بودن ویژگی هایی نظیر اشتراک گذاری مطالب ، امکان لایک کردن و پسندیدن پست ها و مطالب افراد ، ساخت گالری تصاویر و ... جای خالی وی چت را می تواند پر کند .این نرم افزار را هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید.

admin بازدید : 1236 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (2)

برنامه تلگرام مسنجری فوق العاده برای چت و اشتراک گذاری عکس ویدئو و هر نوع فایلی است ، باید گفت مسنجر تلگرام یکی از امن ترین شبکه های گفتگو برای کاربران اندرویدی به شمار می رود . . از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار می توان به پیام رسانی سریع و دقیق ، امکان چت گروهی ، امکان ایجاد چت روم رمز دار ، ایجاد شبکه امن برای گفتگو ، اطمینان از ، در امان ماندن از دست هکر ها و ... اشاره کرد . شاید نقص هایی هم چون تماس" target="_blank">تماس تصویری یا صوتی این نرم افزار را از سایر رقبا کمی دور کرده باشد اما گاهی باید امنیت را فدای امکانات کرد . به تبع همیشه امکانات رایگان دردسر هایی هم چون امنیت محدود را در پی دارد .

admin بازدید : 3332 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (1)

در این پست برنامه ای را به شما معرفی خواهیم کرد که با نصب آن بر روی سیستم عامل اندروید خود میتوانید در برنامه واتس آپ خود بیش از دو اکانت یوزر ایجاد کنید و از هر کدام به صورت جداگانه استفاده نمایید، برای دانلود این برنامه جانبی لطفا به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 2014 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

امروز جدیدترین نسخه برنامه معروف واتس آپ مخصوص سیستم عامل اندروید را برای دانلود قرار داده ایم،در نسخه جدید این مسنجر تغییرات جالب و کاربردی را مشاهده میکنید که در ادامه مطلب برخی از امکانات جدید آن را ذکر کرده ایم.

admin بازدید : 943 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

مسنجر جدید لاین LINE یکی از نرم افزار های تماس" target="_blank">تماس رایگان است که بعد از وایبر و تانگو به بازار عرضه شد. مسجر فوق العاده لاین همانند مسنجر وایبر و تانگو عمل می کند و تماس رایگان ارسال پیام متنی و عکس و فیلم را پشتیبانی می کند. امروز نسخه کامپیوتر این نرم افزار را برای دانلود قرار داده ایم که میتوانید در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید.

admin بازدید : 3599 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (1)

قطعا شما مسنجر محبوب و  حرفه ای beetalk را خوب میشناسید. این برنامه هم اکنون جزء یکی از بهترین مسنجرهای موجود میباشد که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.هم اکنون میتوانید نسخه جدیدی از این برنامه را دانلود کنید.

admin بازدید : 999 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مسنجر محبوب و قدرتمند هایک hike messenger 3.2.0 برای سیستم عامل اندروید، .از امکانات این مسنجر میتوان به استیکرهای بسیار زیبا -ایجاد گروه با تعداد نا محدود مخاطب-ارسال عکس ویدئو و دیگر فایل ها نام برد.

admin بازدید : 179726 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (241)

در این پست قصد داریم  آموزش نصب مسنجر واتس آپ(whatsApp) را بر روی کامپیوتر یا لپتاپ به صورت کامل و جامع شرح دهیم. با استفاده از این آموزش شما میتوانید به راحتی همه برنامه های سیستم عامل اندروید را بر روی رایانه خود نصب،اجرا و مورد استفاده قرار دهید.  برای مشروح آموزش لطفا به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 2320 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

مسنجر تلگرام برنامه ای محبوب و بسیار قدرتمند از کمپانی Digital Fortress برای  اندروید می باشداز ویژگیهای این مسنجر میتوان به سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی این نرم افزار اشاره کرد و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار زیاد عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن ها و ... خودشان را برای دوستان در هر کجا بفرستید! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

admin بازدید : 4441 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

در این مسنجر جدید و محبوب لینک رو که شباهت خیلی زیادی به ویچت دارد را برای دانلود قرار داده ایم.

هم اکنون میتوناید نسخه جدید این برنامه را در ادامه مطلب دانلود نمایید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
برنامه اندروید،آموزش زبان انگلیسی،مسنجر،سیمبیان،آیفون،اپل،آیپد،جاوا،ویندوز فون،همراه اول،پیامرسان،برنامه مسنجر،ایرانسل،نرم افزار آندروید،نرم افزار مسنجر،مسنجر گوشی،مسنجر سیستم عامل،برنامه،برنامه اندروید،ایرانسل،همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,797
  • بازدید ماه : 4,201
  • بازدید سال : 26,375
  • بازدید کلی : 1,825,559