loading...
اندروید,بازی اندروید,مسنجر اندروید,برنامه اندروید
admin بازدید : 1341 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی استراتژیک بسیار زیبای Broadsword: Age of Chivalry برای سیستم اندروید.در این بازی شما باید از بین ۴ ارتش، یکی را تحت فرمان خود بگیرید؛ ارتش انگلیس، ارتش فرانسه، ارتش اسپانیا و ارتش هامبورگ...

 

admin بازدید : 874 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

بازی اندروید Clash of Gangs v1.2.2 , بازی جدید استراتژی کلش اف گنگز به صورت آنلاین برای سیستم اندروید همراه  با دیتا
آپدیت جدید به درخواست کاربران گرامی

 

 

admin بازدید : 907 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

بازی جدید موتور سواری Trials Frontier از زیبانرین و پرهیجان ترین بازیهای موتورسواری می باشد که دارای گرافیکی فوق العاده و  امتیاز آن در گوگل پلی ۴٫۶ از ۵ می باشد.

شما باید در این بازی یکی از شخصیتهای مختلف را انتخاب نموده و در مراحل متنوع و پر هیجان به بازی بپردازید

برخی از ویژگیهای بازی Trials Frontier 2.5.0:

1-انتخاب انواع موتورسیکلت و شخصیتهای مختلف

2-آنلاین بازی کردن با دیگر کاربران

3-دارای مراحل متنوع و فضای بسیار زیبا

admin بازدید : 918 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)
بازی جدید و بسیار جذاب Race The Traffic که در سبک مسابقات سنگین و پرترافیک ارائه شده است به صوت کاملا رایگان می باشد و شما در این بازی می توانید ماشین های مختلف را سوار شوید و در مسابقات شرکت نمایید .
همچنین بعد از برد های متعدد می توانید پول جمع آوری کنید و ماشین های جدید خریداری نمایید.
این مسابقه در حالات شب و روز برگزار می شود و همچنین امکان خارج کردن حریفان از مسیر می باشد.
برخی از ویژگیهای این بازی:
1-مکان ها و محیط های مختلف جهت مسابقه
2-دارای ۵ ماشین متفاوت با قابلیت های مختلف
3-دارای گرافیک خیره کننده سه بعدی و موسیقی هیجان انگیز
admin بازدید : 811 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

به بازی جدید بسیار زیبا و ماجراجویی Bad Roads خوش آمدید . شما در این بازی در نقش یک راننده ماهر هستید که باید در جاده های خطرناک و پر پیچ و خم رانندگی نمایید. ولی باید دقت داشته باشید که در این جاده تنها نیستید ، بلکه موجودات متعددی در جاده هستند که شما را دنبال خواهند کرد . اتومبیل خود را روشن کرده و در جاده های خطرناک رانندگی نمایید. در واقع با موانع متعددی رو به رو خواهید شد . لازم به ذکر است که این بازی بسیار اعتیاد آور و فانتزی عرضه شده است .

admin بازدید : 616 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)
بازی محبوب Cato and Macro v2.0.2 یکی از جذابترین بازیهای به سبک استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که هم اکنون طرفداران زیادی دارد. در این بازی وظیفه شما این است که از سرزمین خود در برابر دشمنان دفاع نمایید. لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی و جذاب عرضه شده است.
 
admin بازدید : 1681 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (1)

دانلود بازی SimCity BuildIt مخصوص اندروید، در این بازی باید شهر خود را بنا کنید و آن را مدیریت نمایید. با داشتن گرافیک سه‌بعدی فوق العاده ، خیابان‌های شلوغ و شهروندانی که به شما متذکر می شوند به چه چیزی نیاز دارند، این بازی واقع‌گرایانه‌ترین شهرسازی در سیستم اندروید می باشد.

 

admin بازدید : 759 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی معروف و بی نظیر Reckless Racing 3 برای اندروید این بازی طرفداران این سبک بازی را شگفت زده خواهد کرد. این بازی یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اتومبیل رانی در اندروید می باشد که ضمن داشتن گیم پلی و گرافیک فوق العاده آن تجربه منحصر به فردی را در اختیار شما قرار میدهد و کاربران را شگفت زده خواهد کرد. نسخه سوم این بازی با مراحل بیشتر، ماشین های بزرگتر مانند کامیون و محیطی کثیف تر از گذشته برگشته است تا تجربه یک بازی بی نظیر را در اختیار شما قرار دهد. یکی از ماشین های موجود در این بازی را به سلیقه خود انتخاب کنید و در مسابقات مختلف شرکت نمایید و تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا برنده شوید و با پول به دست آمده برای خود آیتم های بیشتری خریداری کنید ، با گذشت زمان می توانید یک اتومبیل بسیار قدرتمند سفارش دهید!

 

admin بازدید : 1037 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

بازی جدید Heroes of Order & Chaos بسیار محبوب این امکان را به شما می دهد تا تیم مبارز خود را تشکیل دهید و در نخستین نبرد همه دشمنان را یک جا از بین ببرید ، در صورت تمایل این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام دهید و همچنین با آن ها رقابت داشته باشید . بیش از ۳۰ قهرمان در این بازی وجود داشته که می توانید یکی از آن ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید ، تیم خود را توسعه دهید و به خط پایان برسانید . در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت HD عرضه شده است .

 

admin بازدید : 1035 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

بازی جدید RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile بسیار زیبا برای اندروید می باشد که بسیار اعتیادآور است. در این بازی می توانید شهربازی خود را بسازید و بازدید کنندگان را خوشحال نمایید و با میلیون‌ها کاربر دیگر به صورت آنلاین بازی کنید.

admin بازدید : 1559 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (1)

 امپراطوری طلوع روم یک بازی بسیار زیبا در سبک بازی های استراتژیک به صورت آنلاین از استودیوی بازیسازی Mountain Lion می باشدکه بیش از ۵ میلیون بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین و زیباترین بازی های استراتژی اندرویدی است. در این بازی شما در نقش فرمانده روم باید یک امپراتوری بسیار قدرتمند را تشکیل دهید و از خود در مقابل دیگر بازیکنان سراسر جهان دفاع کرده و به نبرد با ان ها بپردازید و در نهایت ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید،به طور کلی در این بازی در عین این که ارتشی از سربازان رومی را آماده نبرد می کند، اعتلای فرهنگی و علمی یک جامعه را هم مد نظر دارید و بهترین بازی استراتژی اندرویدی را تجربه خواهید کرد.

admin بازدید : 1132 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

هم اکنون یک بازی ماجراجویی بسیار زیبا آماده دانلود کرده ایم ،  این بازی فقط یک بازی نیست بلکه شما را به یک سفر به گذشته ی دور که پر از اسرار مختلف می باشد می برد تا چیز های جدید و ناشناخته را کشف کنید. در این بازی به دنیایی که همه ی مردم در صلح هستند دعوت می شوید که باید روستای عصر سنگی خود را بسازید و با کاوش کوه ها و دریا ها قبیله خود را به بهترین نحو رهبری کنید.این بازی زیبا را میتوانید در ادامه مطلب دانلود نمایید.


admin بازدید : 596 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (1)

نسخه جدید بازی ماشین سواری آسفالت – Asphalt Overdrive 1.0.0k – یکی از محبوبترین بازیها در نوع خود است و در سیستم های کامپیوتری رواج بیشتری دارد . این سبک از بازی چون از هیجان زیادی برخوردار است بیشتر مورد استقبال علاقمندان قرار میگیرد.هم اکنون نسخه جدید این بازی را در ادامه مطلب دانلود نمایید.

admin بازدید : 569 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازی بسیار جذاب مسابقات ماشین سواری Thumb Car Racing v1.2.3 برای سیستم عامل اندروید

Thumb Car Racing  نام یک بازی مسابقات ماشین سواری است که می‌توانید آن را در حالت عمودی و با استفاده از انگشت شست خود بازی کنید. این بازی دارای ۱۲۰ مسیر و ۴۰ اتومبیل مختلف می باشد. بر روی مسیرهای چالش برانگیز رانندگی کنید، با ۹ حریف خود رقابت کنید و سعی کنید برنده شوید و سکه‌های بیت‌کوین مجازی جایزه بگیرید. طرفداران چالش و بوی آسفالت از این بازی لذت خواهند برد!

 

 

admin بازدید : 973 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

نسخه فول آنلاک به صورت 100% تست شده

هم اکنون بازی جدید و هیجان انگیز دوچرخه سواری بی ام ایکس Touchgrind BMX Full 1.14  مخصوص سیستم عامل محبوب اندروید را برای دانلود قرار داده ایم.در این بازی یک دوچرخه BMX در اختیار شماست و شما باید آن را کنترل و هدایت کرده و حرکاتی که از شما خواسته شده را در مسیر های معین شده انجام داده و امتیاز کسب کنید . این بازی در سبک خودش یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی دوچرخه سواری اندروید می باشد.

admin بازدید : 814 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

امروز جدیدترین نسخه بازی جذاب و سرگرم کننده پوو(pou) را برای دانلود قرار داده ایم.بدون شک میتوان گفت این بازی یکی از پرطرفدارترین بازیهای روز دنیا به شمار میرود که هر روزه کاربران بیشتری را جذب خودش میکند.برای دانلود جدیدترین نسخه این بازی جذاب لطفا به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 672 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

نسخه دوم بازی انلاین بسیار جذاب جنگ پادشاهان

Clash of Lords 2 بازی استراتژیکی و بسیار زیبا با گرافیکی بسیار بالا در سبک بازی های استراتژیک برای تلفنهای سیتم اندروید می باشد.


 

Rozalynda بازدید : 776 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)
 دانلود بازی بسیار جذاب سونیک جامپ Sonic Jump Fever  ویژه دیوایس های اندرویدی , شرکت بازی سازی سگا جدید ترین اثر خود با شخصیت دوست داشتنی اش یعنی سونیک روانه بازار کرده است, بازی در ساعت های اولیه انتشار خود توانسته بیش از 50 هزار دانلود را تنها در گوگل پلی به خود اختصاص دهید. ما بازی را در قالب نسخه  پول بی نهایت جهت دانلود شما بازدید کنندگان گرامی قرار داده ایم.
داستان بازی: وارد رقابتی جدید شوید و تمام تلاش خود را برای کسب سکه های بیشتر کرده و همه ی امتیاز های مرحله ها را جمع آوری کنید, در این قسمت از بازی, سونیک و دوستان خود یک گیم پلی رقابتی را برای مبارزه با دشمنان خود آغاز کرده اند و هدف آنها جمع آوری سکه های بیشتر در هر مرحله میباشد, پس شما باید به آنها کمک کنید تا چالش های موجود در مرحله را به پایان برسانند و تا مرحله های بالاتر برسند..
admin بازدید : 780 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

Talking Tom Cat 2 4.6 + Mod Money- تام ۲ اندروید – نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت به صورت جداگانه

در این پست نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا جذاب و پرطرفدار صحبت با گربه(تام) را برای دانلود قرار داده ایم ، گربه ی سخنگویی که علاوه بر تقلید صدای شما، ، حرکات جالبی را انجام می دهد و شما را می خنداند و ساعتها میتوانید خودتان را باهاش سرگرم کنید. حرکاتی که تام می تواند انجام دهد بر زیبایی این بازی افزوده است که از آن ها می توان عطسه کردن ، کتک زدنش، گرفتن دمش و ریختن شیر روی صورتش را انجام دهید. این بازی که یکی از محبوب ترین  برنامه های سرگرمی اندروید است می توانید با بازی کردن با گربه سکه های طلا جمع کنید و برای خرید لباس صرف کنید و ظاهر تام را عوض کنید !

admin بازدید : 550 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (1)

بازی جدید Kingdom Chronicles یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می  باشد . این بازی در دوران قرعون وسطی رخ می دهد . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و در این داستان ماجرایی سرزمین خود را از همه نظر مدیریت نمایید . وضعیت زندگی مردم را بررسی نموده و سپس راه حلی برای بهبود زندگی آن ها پیدا کنید . بیش از ۳۰ غنائم مختلف در بازی وجود دارد که بایستی آن ها را به دست آورید . با استخدام نیروهای قدرتمند شاهزاده خانم را نجات دهید  و برای همیشه از شر دشمنان خلاص شوید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور می باشد .

 

admin بازدید : 779 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی والیبال ساحلیBeach Volleyball World Cup که پرطرفدارترین بازی تابستانی دنیا را شبیه‌سازی می‌کند. در این بازی می‌توانید در مسابقات جام جهانی والیبال ساحلی با ۱۶ تیم ملی مختلف مسابقه انجام دهید.

 

admin بازدید : 683 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی جدید و بسیار زیبا و پرماجرای Trigger On The Road  که سبک جدیدی را به شما ارائه میدهد . در این بازی باید از مرحله‌های مختلف عبور کنید و با گذشتن از موانع غیرمنتظره، کلید طلایی را بدست بیاورید. در مراحل سخت بازی مهارت‌های رانندگی خود را میتوانید محک بزنید و برای بدست آوردن تمامی جوایز بازی خود را به چالش بکشید.

 

admin بازدید : 925 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (2)

امروز نسخه دیگری از بازی پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds Stella v1.0.0  را برای شما کاربران گرامی آماده دانلود کرده ایم . در این نسخه از بازی شما بایستی ماجراهای مربوط به Stella  را دنبال کنید. به عنوان اصلی ترین شخصیت بازی مراحل را کامل کنید و آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۲۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . با شخصیت های دوست داشتنی و فانتزی دیدار کنید و امتیازات متعددی را به دست آورید . گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است.

نسخه نامحدود اضافه شد


admin بازدید : 1368 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

در این پست ما برای شما عزیزان بازی زیبا و جذاب Nitro Nation Racing را آماده دانلود کرده ایم که توسط بهترین کمپانی بازی سازی یعنی Creative Mobile Games ساخته شده ، در این بازی زیبا شما خواهید توانست که لذت واقعی رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای را با تمام وجود حس کنید و لذت ببرید. این بازی از گرافیک بسیار بالا و کاملا سه بعدی بهره می برد که در ترکیب با جلوه های صوتی زیبای خود باعث می شود که شما هرگز از انجام آن خسته نشوید و بتوانید به سادگی آن را برای مدت های طولانی با لذت هر چه تمام تر انجام بدهید.

admin بازدید : 1704 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

در این پست بازی بسیار زیبای School Driving 3D یا  "آموزش رانندگی" را برای شما کاربران عزیز در سایت قرار داده ایم این بازی کاملا شبیه رانندگی واقعی هست یعنی قبل از َشروع حرکت باید کمر بندتون رو بسته باشید که در عوض بهتون امتیاز میده یا از چراغ های راهنما استفاده کنید .

بازی دارای مراحل متعدد و ماشین های سبک و سنگین جهت تست رانندگی شما در محیط های مختلف می باشد.

 

 

 

admin بازدید : 879 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

مطمئنا همه شما بازی بیلیارد را میشناسید. بازی بیلیارد یکی از جذاب ترین بازیها میباشد که هم اکنون نسخه آندروید این بازی را برای دانلود قرار داده ایم.

admin بازدید : 1059 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

هم اکنون بازی جدید و بسیار زیبای City School Bus Driver 3D v1.1 را برای دانلود قرار داده ایم.

در این  بازی شما باید رانندگی اتوبوس دانش آموزان را بر عهده بگیرید و آن ها را به موقع به مدرسه برسانید یکی از ویژگی های این بازی سرگرم کننده می توان به کیفیت و سبکی نزدیک به واقعیت اشاره کرد.امیدوارم از این بازی لذت ببرید . دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

درباره ما
برنامه اندروید،آموزش زبان انگلیسی،مسنجر،سیمبیان،آیفون،اپل،آیپد،جاوا،ویندوز فون،همراه اول،پیامرسان،برنامه مسنجر،ایرانسل،نرم افزار آندروید،نرم افزار مسنجر،مسنجر گوشی،مسنجر سیستم عامل،برنامه،برنامه اندروید،ایرانسل،همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,763
  • بازدید ماه : 4,167
  • بازدید سال : 26,341
  • بازدید کلی : 1,825,525