loading...
اندروید,بازی اندروید,مسنجر اندروید,برنامه اندروید
admin بازدید : 40586 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (40)

مسنجر واتس اپ بهترین برنامه گوشی های همراه در زمینه ارتباطات  ارسال پیام  بهترین عنوانی است که می توان برای این برنامه به کار برد. با این برنامه قطعا با SMS های معمولی خداحافظی می کنید ! پشتیبانی این برنامه از بسیاری از گوشی هایکی از بزرگترین مزیت های آن است.با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید با دوستانتان پیام متن ، عکس ، صدا، تصویر ارسال کنید و در هزینه خود بیش از 100 برابر صرفه جویی کنید!

و اما هم اکنون ما برای شما جدیدترین نسخه این نرم افزار را برای گوشیهای جاوا و سیمبیان سری 40 آماده کرده ایم که میتوانید در ادامه مطلب آن را دانلود کنید.

admin بازدید : 30181 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (17)

امروز نسخه جدیدی از مسنجر واتس آپ را که مخصوص تلفنهای سیستم بادا است را برای دانلود قرار داده ایم. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب جدیدترین نسخه این نرم افزار را دانلود نمایید

admin بازدید : 3882 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (2)

مسنجر لاین جزو محبوبترین مسنجرهای موجو میباشد که برای انواع سیستم عاملها ارائه شده است. این مسنجر جایگزین مناسبی برای برنامه مسنجر وی چت میباشد.این نسخه برای کاربرانی که گوشی جاوا و سیمبیان (نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و …) دارند باشد. نرم افزار LINE همانند تمامی برنامه های مسنجر چت موبایل قابلیت ارسال متن و چت با دوستان را فراهم می کند و نیز قابلیت تماس صوتی و مکالمه ویدیویی Video call را فراهم می کند. لاین قابل نصب روی گوشی های سیمبیان و جاوا می باشد و دارای استیکرهای متنوع، قابلیت ارسال عکس و فیلم، امکان چت گروهی و قسمت تایم لاین TimeLine شبیه نرم افزار وی چت می باشد که می توانید مطالب را با دوستان به اشتراک بذارید.

 

admin بازدید : 15437 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

همه شما مطمئنا مسنجر محبوب واتس آپ رو میشناسید و امروزه میبینیم که بر روی اکثر گوشیها با سیستم عاملهای مختلف نصب هست و مورد استفاده قرار میگیرد. هم اکنون نسخه جار(jar) این مسنجر محبوب را برای دانلود قرار داده ایم که میتوانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم فایل نصبی این نرم افزار را دانلود نمایید.

admin بازدید : 643 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

با استفاده از مسنجر ebuddy v3.2.4 شما میتونید وارد حساب های خودتون در سایر شبکه های اجتماعی  مانند گوگل تالک یاهو و … بشید و با هزینه ی گم با دوستان خودتون چت کنید.

admin بازدید : 705 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار نیمباز یکی از معروف ترین مسنجرها میباشد که برای اکثر سیستم عاملها عرضه شده است. در این مسنجر اتاقهای گفتگو وجود دارد که میتوانید به راحتی با افراد گفتگو داشته باشید. هم اکنون میتوانید نسخه جاوا این مسنجر را دانلود نمایید.

admin بازدید : 9551 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)
 اینستاگرام نرم افزاری برای به اشتراک گذاری و ویرایش عکس می باشد که توانسته میلون ها کاربر را به خود جذب کند اکثر بازیگران معروف در این شبکه ی اجتماعی عضو هستند و عکس های خود را به اشتراک می گذارند.هم اکنون میتوانید نسخه جاوا این نرم افزار را از این سایت دانلود نمایید و ازش استفاده کنید.
شما هم میتوانید یکی از کاربران این برنامه شوید و عکسهای جالب خود را برای عموم به اشتراک بزارید.
admin بازدید : 849 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

مسنجر جدید هایک نام نرم فزار جدیدی است برای انواع سیستم عامل ها که هم اکنون میتوانید دانلود نمایید.امروز نسخه ی جاوا این برنامه را برای کاربران گوشی های جاوا در سایت قرار داده ایم.

admin بازدید : 1186 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

در این پست نسخه های متعددی از نرم افزار مسنجر واتس آپ را برای سیستم  سیمبیان  سری 40 و 60 و هچنین پکیج کاملی از نسخه های جاوا را برای دانلود قرار داده ایم. 

برای دانلود فایل در یک فایل فشرده لطفا به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 2421 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مسنجر(پیام رسان) جدید هایک نسخه جاوا

پیاده روی چه خبر؟

نرم افزار مسنجر (هایک) که به معنی پیاده روی است یک برنامه جدید و پرکاربرد هست که به شما امکان ارسال پیامهای رایگان از طریق اینترنت را فراهم می آورد.این پیام رسان امکان ارسال هر نوع فایلی با هر پسوندی را داراست و به راحتی میتوانید فایلهای خود را تا سقف 100 مگابایت با دوستان خود به اشترک بگذارید.

هم اکنون میتوانید نسخه جاوا این مسنجر را از سایت هایک دانلود و نصب نمایید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 1044 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

عرض سلام کاربران گرامی.

 به زودی تمامی نسخه های هایک برای انواع سیستم عاملهای موبایل و کامپیوتر همچون نسخه های جدید آندروید، آیفون ، سیمبیان سری 60 و 40 ، ویندوز فون،بلک بری،ویندوز، جاوا و بادا قرار خواهد گرفت.با ما همراه باشید و وب ما را به یاد داشته باشید .

www.hike.rzb.ir

از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.

درباره ما
برنامه اندروید،آموزش زبان انگلیسی،مسنجر،سیمبیان،آیفون،اپل،آیپد،جاوا،ویندوز فون،همراه اول،پیامرسان،برنامه مسنجر،ایرانسل،نرم افزار آندروید،نرم افزار مسنجر،مسنجر گوشی،مسنجر سیستم عامل،برنامه،برنامه اندروید،ایرانسل،همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 343
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,985
  • بازدید ماه : 4,389
  • بازدید سال : 26,563
  • بازدید کلی : 1,825,747