loading...
اندروید,بازی اندروید,مسنجر اندروید,برنامه اندروید
admin بازدید : 2074 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

قطعا افرادی که آموزش زبان انگلیسی را فرا می گیرند اسم کتاب های نیو اینترچینج (New Interchange) را فهمیده اند، این کتابها محصول موسسه آموزش زبان کمبریج (Cambridge) می باشد ، و همچنین این دوره یکی از معتبرترین دوره های آموزش زبان انگلیسی می باشد که در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان متد استاندارد آموزش زبان مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران نیز بسیاری از آموزشگاه های زبان، دوره های آموزش زبان انگلیسی را بر اساس کتاب های New Interchange آموزش می دهند.

 افرادی که در کلاس های آموزش زبان شرکت میکنند باید این کتاب ها را خریداری کنند.ولی اکنون میتوانید به صورت رایگان دانلود نمایید.

New Interchange شامل 4 کتاب است:

کتاب زرد (دوره مقدماتی) : New Interchange Intro

کتاب قرمز (سطح اول) : New Interchange 1

کتاب آبی (سطح دوم) : New Interchange 2

کتاب سبز (سطح سوم) : New Interchange 3

در آموزشگاه های زبان معمولا هر کدام از این کتاب ها در یک ترم آموزش داده میشود.

به همراه هر کتاب، چند حلقه CD نیز وجود دارد که حاوی فایل های صوتی و مکالمات مربوط به آن کتاب می باشد.

هم اکنون می توانید مجموعه کامل کتاب های نیو اینترچنچ (شامل 4 دوره) و فایل های صوتی آن را به صورت رایگان در ادامه مطلب دانلود نمایید.

Rozalynda بازدید : 1149 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

گرامر زبان انگلیسی یکی از مطالبی است که بسیاری از زبان آموزان به دنبال آن هستند. کتاب English Grammar Workbook for Dummies به سادگی به آمورش گرامر انگلیسی می پردازد.

Rozalynda بازدید : 995 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

کتاب ۱۰۰ داستان عبرت انگیز انگلیسی شامل ۱۰۰ داستان کوتاه به زبان انگلیسی می باشد که مولف, آنها را همراه با تصاویر رنگی و جذاب جمع آوری کرده است.داستان های انگلیسی آن از مجموع داستان های پند آموزی است که همه ما معمولا شنیده ایم و از همین جهت برای تقویت زبان شما بیش از هر کتاب داستان دیگری مفید می باشد. داستان ها هر کدام کوتاه و در حدود نیم صفحه است و با نگاه به تصاویر و خواندن داستان انگلیسی مربوط به راحتی آن را متوجه می شوید. این مجموعه برای دو سطح زبان مبتدی و زبان متوسط مفبد می باشد. داستان ها به زبان انگلیسی و متن روان نوشته شده اند.

Rozalynda بازدید : 1032 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

امروزه کتاب های الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای کمک آموزشی جهت فراگیری زبان به زبان آموزان می باشد.کتاب صوتی 4000iEssential English Words شامل مجموعه اي از رایج ترين لغات زبان انگليسي بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب دارای 6 مجموعه است که پس از قرار گرفتن نسخه شماره 1 و 2 آن در سایت امروز نسخه شماره 3 این مجموعه برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم. همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا 95 درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را در بر دارد. توجه داشته باشید که این 6 مجموعه به صورت کتاب های صوتی می باشد و به صورت یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF نبوده در واقع به شکل کلاسیک کتابهای لغت تنظیم گردیده که طی آن پس تلفظ کلمه معنی آن و در برخی موارد مثالها و تمرین هایی از کاربرد آن گفته خواهد شد.

 

admin بازدید : 930 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

آموزش زبان انگلیسی به وسیله مجموعه دیالوگ، برای افرادی که هیچگونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند و قصد دارند مکالمه زبان انگلیسی را فرا بگیرند، بهترین گزینه است. در دیالوگ سعی شده است که با تکنیکهای مناسب و کاربردی، گرامر و مکالمات روزمره انگلیسی به نوآموزان زبان آموزش داده شود. در هر قسمت از این برنامه به موضوعی خاص، پرداخته می شود و کلیه گفت و شنودها حول محور موضوع انجام می گیرد. هر قسمت از این مجموعه از بخش های مختلفی از جمله مکالمات روزمره کوتاه، بیان جملات کلیدی و ضروری هر قسمت، فیلم و انیمیشن های کوتاه مرتبط، تلفظ لغات به لهجه بریتیش و امریکن تشکیل شده است. مجموعه دیالوگ ۱ آموزش دوره مقدماتی و متوسطه را در بر می گیرد و هم اکنون ما دوره متوسطه را برای شما فراهم کرده ایم.

admin بازدید : 953 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

آموزش زبان انگلیسی به وسیله مجموعه دیالوگ، برای افرادی که هیچگونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند و قصد دارند مکالمه زبان انگلیسی را فرا بگیرند، بهترین گزینه است. در دیالوگ سعی شده است که با تکنیکهای مناسب و کاربردی، گرامر و مکالمات روزمره انگلیسی به نوآموزان زبان آموزش داده شود. در هر قسمت از این برنامه به موضوعی خاص، پرداخته می شود و کلیه گفت و شنودها حول محور موضوع انجام می گیرد. هر قسمت از این مجموعه از بخش های مختلفی از جمله مکالمات روزمره کوتاه، بیان جملات کلیدی و ضروری هر قسمت، فیلم و انیمیشن های کوتاه مرتبط، تلفظ لغات به لهجه بریتیش و امریکن تشکیل شده است. مجموعه دیالوگ ۱ آموزش دوره مقدماتی و متوسطه را در بر می گیرد و هم اکنون ما دوره مقدماتی را برای شما فراهم کرده ایم.

Rozalynda بازدید : 1507 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

کتاب داستانهای کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی + دانلود

کتاب 60 صفحه ای داستانهای کوتاه انگلیسی  بیش  از۵۰ داستان کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی را شامل میشود. داستانهای کوتاه ,آموزنده ,جذاب و … در این کتاب جای دارد که ترجمه روان از ویژگی های  خوب و منحصر بفرد این کتاب می باشد . داستان هم برای یادگیری لغات و هم برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب بسیار مفید است و هنگامیکه با ترجمه همراه است برای یادگیری فن ترجمه متون انگلیسی هم می تواند کاربرد داشته باشد البته به یاد داشته باشیم که متن انگلیسی باید ما را به چالش بکشاند و هر آنچه را که برای داشتن  بهترین ترجمه می خواهیم، بیابیم.

 

 

 

 

 

admin بازدید : 19909 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (12)

متن کامل انگلیسی و فارسی ترانه جدید سامی یوسف به نام ساری گلین را برای شما دوستان گرامی آماده کرده ایم به همراه فایل صوتی و تصویری این ترانه امیدواریم که استفاده کنید.

admin بازدید : 2994 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود كتاب صوتي 504 واژه زبان انگلیسیكتاب 504 واژه شامل 42 درس هست كه علاوه بر نسخه ي تايپ شده، فايل صوتي 42 درس آن توسط ناشر اين كتاب در اختيار شما عزیزان قرار داده شده.

Rozalynda بازدید : 1223 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

English Pronouns and Prepositions

آموزش ضمایر و حروف اضافه در زبان انگلیسی

کتابی را که مشاهده می کنید یکی از  جمله کتاب هایی است که ضمیر ها و حروف اضافه و همچنین ادبیات در زبان انگلیسی را مورد آموزش قرار داده و از انجایی که حروف اضافه در زبان انگلیسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این کتاب برای زبان آموزان انگلیسی پیشنهاد می شود.و شما می توانید به وسیله آن ضمایر و حروف اضافه در انگلیسی را فرا گیرید.

admin بازدید : 19126 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (10)

در این پست پکیج فوق العاده و عالی آموزش رایگان زبان انگلیسی به فارسی به صورت متد نصرت که شامل 90 قسمت می باشد را  آماده دانلود کرده ایم.در این بسته آموزش انگلیسی به صورت فایل صوتی می باشد و شما خیلی راحت می توانید با گوش دادن به آن زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

admin بازدید : 1741 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

آموزش بسیار سریع زبان انگلیسی به صورت گوش دادن به ترانه های خارچی همراه با معنی فارسی

یکی از روش های آموزش ساده زبان انگلیسی, گوش دادن به ترانه های مربوط به آن زبان است. ولی گوش دادن به آهنگ های زبانی که زبان مادری شما نیست، ممکن است دشوار باشد به همین جهت این کار باید با روش صحیح انجام شود. هم اکنون در ادامه مطلب بهترین روش استفاده از این ترانه ها را به همراه مزایای این روش یادگیری زبان انگلیسی آموزش خواهیم داد.

 

admin بازدید : 3546 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

در این پست بهترین آهنگ های خارجی با لهجه ی انگلیسی و آموریکایی را ، که کلیه آهنگ ها همراه با معنی فارسی آن برای دانلود قرار داده شده است . برای گرفتن نتیجه بهتر یک بار آهنگ را گوش داده سپس سعی کنید بعضی جملات و بخش ها را حدس بزنید سپس به متن فایل که در قالب یک فایل کتاب الکترونیکی pdf در کنار آهنگ قرار داده شده است رجوع کنید و آهنگ را از روی متن همراه با آهنگ زمزمه کنید .

admin بازدید : 2272 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

این کتاب آموزشی مخصوص افراد سطح متوسط تهیه شده است و شامل ۱۸ درس می باشد که مطالب شنیداری درس ها شامل لیسنینگ داستان انگلیسی ،اخبار انگلیسی،روابط عاشقانه انگلیسی ، کمدی ، مصاحبه های معتبر و کتاب های صوتی و استخراج صداهای آهنگ انگلیسی و آموزش از طریق آهنگ انگلیسیپرداخته است.در قسمت دوم این کتاب دانش آموزان به وسیله ی تمرینات متعدد خواندن با صدای بلند و طریقه مصاحبه و صحبت و تعامل با سخنران را آموزش می بینند.و در قسمت ۴ این کتاب مطالب جالبی بین تفاوت های صحبت کردن به زبان انگلیسی و اصول نوشتار زبان انگلیسی آورده شده است.

درباره ما
برنامه اندروید،آموزش زبان انگلیسی،مسنجر،سیمبیان،آیفون،اپل،آیپد،جاوا،ویندوز فون،همراه اول،پیامرسان،برنامه مسنجر،ایرانسل،نرم افزار آندروید،نرم افزار مسنجر،مسنجر گوشی،مسنجر سیستم عامل،برنامه،برنامه اندروید،ایرانسل،همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,805
  • بازدید ماه : 4,209
  • بازدید سال : 26,383
  • بازدید کلی : 1,825,567